معرفی روشهای کسب درامد از اینترنت
کسب و کار اینترنتی
 
 
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد
اس باكس از باكس هايي بود كه از روز اول شروع به كلاهبرداري كرد.

 

يادم هست كه روزهاي اول كه آمده بود، مي گفت، شارژ حساب=جايزه پرايد!!!!! بعداً ناگهاني، همه ي را غافلگير كرد! شده بود كه مديريت يك سايت، به شخص ديگري منتقل شود! اما وقتي منتقل مي شد، تمام پولهاي حاصله كه چه از سوي كاربران به حساب مدير سايت ريخته شده بود و چه درآمدهاي حاصله از سوي تبليغات دهندگان، به مدير جديد منتقل شده بود. اما در اس باكس، اعلام شد كه مديريت منتقل شده و كساني هم كه پوليپرداخت كرده اند، از مدير قبلي بروند بگيرند!!! تمامي كليك ها هم ريست مي شود!!! داد كاربرها درآمد! همين شد كه كار به جايي كشيده شد كه كاربرها يكي يكي از خدمت اس باكس مرخص شدند و اين سايت تا مرز ورشكستگي پيش رفت! همين شد كه غلط كردن افتاد! مزايده اي هم برگزار كرد كه آخر كار برنده مزايده، با دريافت وسيله مورد نظر، اعترض كرد و كار به اعتراضات بلاگي هم كشيده شد.

حالا اس باكس با توجه به همه مشكلاتي كه پيدا كرده، سايت را هم تعطيل كرد. در عوض تئوباكس و اي باكس با سابقه اي طولاني همچنان پابرجا هستند. مبالغ زيادي هم پرداخت كرده اند. تئوباكس كه از مرز 40ميليون تومان پرداختي گذشت!!! اي باكس هم از مرز 9ميليون تومان. البته سابقه تئو باكس تقريباً شش ماه بيشتر است. باكسها هم كه مسئولش،‌ همان صاحب امتياز سايت ptc است! سايتي كه صاحب اسكريپت اين نوع سايتهاست و پشتيباني آنها را به عهده دارد. سايتش هم براي كليك كردن خوب است! اما براي سرمايه گذاري نه!!! چون ضرردهي دارد! روي پارسيان باكس و تك باكس هم حساب كنيد. يكي دوتا سايت جديد هم آمده اند. يكي يكي آنها را معرفي خواهيم كرد.

 

 



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

برخي از سايتها، توانسته اند با پرداخت وام با شرايط خاص، كاربران را ترغيب به سرمايه گذاري در سايت نمايند. خوبي اين وامها اين است كه شما نياز به ضامن و ... نداريد. در عوض شما چنانچه مي خواهيد به سوددهي سريع برسيد، بايد 10% مبلغ مورد نياز وامتان را از طريق كارت شتاب يا زرين پال، به حساب سايت واريز نماييد و وام را در حساب سپرده تان دريافت كنيد.

بعنوان مثال شما مي خواهيد 100هزار تومان وام بگيريد، بايد 10هزار تومان به حساب سايت واريز كنيد تا بتوانيد 100هزار تومان دريافت كنيد. در اينصورت تقريباً همان 10هزار تومان واريزي شما، بابت تبليغ در سايت بايد هزينه كنيد و 100هزار تومان را مي توانيد زيرمجموعه اجاره اي، كرايه نموده يا عضويتتان را ارتقا دهيد.

كساني كه مايلند به سود بالايي در اين سايتها برسند، و ماهيانه حداقل 100هزارتومان دريافت در حداقل زمان ممكن و با كمترين سرمايه گذاري داشته باشند، به سايتهاي يك باكس (yekbux)، پول باكس (poolbux)، ادي باكس (edibux)، سي باكس (cbux) مراجعه نمايند.

 



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 2:56 ::  نويسنده : محمد

سايت پول باكس دست به ابتكار جالبي زده است!

 

اين سايت با همكاري سايت شارژخانه، به ازاي خريد هر كارت شارژ (همراه اول يا ايرانسل) اقدام به پرداخت هديه در قسمت سپرده پنل كاربر مي نمايند.

قيمتها به شرح زير است:

هر شارژ 1,000 تومانی = 50 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 2,000 تومانی = 100 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 5,000 تومانی = 250 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 10,000 تومانی = 500 تومان افزایش سپرده در پولباکس
هر شارژ 20,000 تومانی = 500 تومان افزایش سپرده در پولباکس

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد از اینترنت و آدرس itdaramad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 32856
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1